KASTAMONU Araç’ta yapımı devam eden 20 yataklı yeni devlet hastanesi inşaat çalışmalarının büyük bir kısmı tamamlandı. Diyaliz ünitesinin de olacağı yeni devlet hastanesinin çalışmaları hakkında açıklamalarda bulunan Araç Belediye Başkanı Mustafa Ayanoğlu, Araç halkına kaliteli bir yaşan standardı sunmak için gayret gösterdiklerini söyledi. Araç’ta vatandaşlara sağlık hizmetinin daha kaliteli sunumuna imkan sağlayacak olan 20 yatak kapasiteli, bünyesinden diyaliz merkezinin de bulunacağı hastane inşaatı çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Hastane tamamlandığında vatandaşların çevre illere gitmesine gerek kalmayacak. Halen inşaatı devam eden Araç Devlet Hastanesi ve diyaliz merkezi hakkında açıklamalarda bulunan Araç Belediye Başkanı Mustafa Ayanoğlu, özellikle diyaliz hastaları açısından oldukça önem arz eden inşaat çalışmalarının titizlikle sürdürüldüğünü açıkladı. Araç’ta vatandaşların ihtiyaçlarını karşılamak, yaşam standartlarını yükseltmek amacıyla girişimlerin ve çalışmaların devam ettiğini ifade eden Başkan Ayanoğlu, sağlık konusunun elzem arz eden konuların başında geldiğini söyledi. İlçede hayatını makinelere bağımlı, diyaliz makinelerine bağlı olarak yaşamak zorunda kalan vatandaşların olduğunu ifade eden Ayanoğlu, “Vatandaşlarımızın sorunlarını minimum hale getirmek bizim için son derece önemli bir konu. Sağlık Müdürlüğünden aldığımız bilgilere göre hali hazırda yapımı devam eden Araç Devlet Hastanesi bünyesinde vatandaşlarımıza hizmet verecek diyaliz ünitesi çalışmalarının alt yapı ve ruhsatlandırma işlemleri tamamlanmıştır. İlçemizde yaklaşık 25 diyaliz hastası vatandaşımız bulunuyor. Bu vatandaşlarımızın zorluk çekmeden, ulaşım şartlarından etkilenmeden yaşamlarını devam ettirebilmeleri için Araç Devlet Hastanesi bünyesinde 4+1 diyaliz ünitesi oluşturulacak. Bu ünitelerden 4 adedi normal diyaliz hastaları için, 1 adedi ise bulaşıcı hastalığı olan hastalar için kullanılacak. 1 uzman doktor, 1 uzman hemşire ve diyaliz konusunda uzman yardımcı personel ile vardiyalı olarak 24 saat kesintisiz hizmet vereceği bilgisi Sağlık Müdürlüğü tarafından söylendi. Yakın bir zaman içerisinde hizmete girecek olan yeni Araç Devlet Hastanesi binasının ve diyaliz ünitesinin oluşturulmasında gayret gösteren, emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum” şeklinde konuştu.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Zonguldak
Rektör Özölçer, Hafızlık İcazet Merasimi’nde genç hafızların sevincine ortak oldu

Gündem
Kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden polis için tören düzenlendi

Gündem
Samsun’da 3 katlı marangoz atölyesi alevlere teslim oldu
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Zonguldak
Rektör Özölçer, Hafızlık İcazet Merasimi’nde genç hafızların sevincine ortak oldu

Gündem
Kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden polis için tören düzenlendi

Gündem