Reklam
Reklam

Aç kalan domuzlar şehre indi

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
17 Nisan, 2020 08:29 tarihinde yayınlandı
0

Karabük‘te aç kalan domuzlar şehre inerken, o anlar cep telefonlarıyla kaydedildi.
Korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle insanlar evlerine çekildikçe sokaklarda yaban hayvanları görülmeye başlandı. Ülkenin birçok şehrinde yaban hayvanlarının şehre indiği görüntüleri yer alırken, Karabük‘te de domuzlar şehre indi.
Aç kalan yaban domuzları Bahçelievler, Kapullu ve Adatepe mahallelerine indi. Şehre inen domuzlar vatandaşlar tarafından cep telefonlarıyla kaydedildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin