Reklam
Reklam

72 Yataklı Ek Hastane Binası 2 Ay Sonra Tamamlanıyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Şubat, 2015 09:12 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, yapımı devam etmekte olan devlet hastanesinin ek binasında incelemelerde bulundu.
Zonguldak’ın Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, ilçede yapımı süren devlet hastanesinde yüklenici firmanın yetkililerinden bilgi aldı. 72 yataklı ek hastane binasının 2 ay sonra tamamlanacağı öğrenildi. Ek binanın bölgede büyük bir ihtiyaca cevap vereceğini kaydeden Başkan Kantarcı, “Bizler de ek binanın biran önce bitirilmesini ve hizmete hazır hale gelmesi için konunun takipçisi oluyoruz. Biran önce faaliyete geçmesini arzuluyoruz” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin