Reklam
Reklam

600 kilometre yol kat edip takımını tek başına destekledi

600 kilometre yol kat edip takimini tek basina destekledi
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
21 Aralık, 2025 20:24 tarihinde yayınlandı
0

TFF 3. Lig 3. Grup’ta mücadele eden Tokat Belediyespor’un, Düzcespor ile oynadığı maçta deplasman tribününde tek bir taraftar yer aldı.

Ligin 15. haftasında Düzce Şehir Stadı’nda oynanan karşılaşma, golsüz eşitlikle sona erdi. Tokat’tan yaklaşık 600 kilometre yol kat ederek Düzce’ye gelen bir futbolsever, deplasman tribününde takımını yalnız bırakmadı. Kendisine ayrılan bölümde maçı takip eden taraftar, 90 dakika boyunca yaptığı tezahüratlarla takımına destek verdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin