ZONGULDAK ’ın Ereğli ilçesinde 10’larca TIR şehir merkezinde konvoy oluşturup korna çalarak darbe girişimini protesto etti. Konvoyu düzenleyen Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Cevdet Civlek TIR’ları ile demokrasi nöbetine başladıklarını belirterek gerektiğinde tankların önünde duracaklarını söyledi. Kdz. Ereğli ilçesinde 10’larca TIR ve kamyon Bağlık Polis Karakolu önünde toplanarak konvoy oluşturdu. Türk Bayrakları ile süslenen TIR ve kamyonlar ilçe merkezine girerek korna çalıp 15 Temmuz 2016 akşamı yaşanan darbe teşebbüsünü protesto etti. Konvoyun ardından ilçe merkezindeki Uzunkum Caddesi’ne TIR ve kamyonlarını park eden sürücüler, demokrasi nöbeti tutmaya başladı. Burada gazetecilere açıklama yapan Kdz. Ereğli Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Cevdet Civelek, TIR ve kamyonları ile tankların önüne siper olmaya hazır olduklarını söyledi. Vatan sevgisi nedeniyle TIR ve kamyonlarla konvoy düzenlediklerini ifade eden Civelek “Biz burada TIR’larımız ile nöbet tutuyoruz. Gerekirse TIR’larımızla tankların önüne siper olur yine de bu vatanı kimseye yar etmeyiz. TIR’cı ve kamyoncu arkadaşlarımızla burada nöbetteyiz” dedi. TIR ve kamyon sürücüleri gelecek ikinci bir talimata kadar nöbet tutmaya devam edeceklerini ifade etti.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya