Reklam
Reklam

Zıt şeride girdiler, cezayı yediler

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
28 Ağustos, 2023 04:24 tarihinde yayınlandı
0

DÜZCE (İHA) – Düzce’de polis gruplarının yaptığı uygulamayı nazaran göre zıt şeride giren araç şoförleri cezadan kaçamadı.

Düzce’de trafik polislerinin gerçekleştirdiği uygulamada polislerin gözlerinin önünde karşıt şeride giren şoförlere cezai süreç uygulandı. Motosikletli polis tarafından aksi şeride giren araçlar tekrar uygulama noktasına getirildi. Birtakım şoförler uygulama noktasından kaçmaya çalışırken, grupların müdahalesi ile geri getirildi.

Uygulama noktasından karşıt şeride girip bölgeden uzaklaşmaya çalışan 17 araç şoförüne toplamda 19 bin 117 lira cezai süreç uyguladı.

Bizi sosyal medyadan takip edin