Reklam
Reklam

Bir Haftadır Kayıp Yaşlı Adamın Cesedi Bulundu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
06 Mayıs, 2014 14:29 tarihinde yayınlandı
0

Mantar toplamaya giden ve bir haftadır kayıp olan 83 yaşındaki İsmail Aydın’ın cesedi ormanlık alanda bulundu.

Olay, merkeze bağlı Kamışlar köyünde meydana geldi. Bir hafta önce ailesine, “Mantar toplamaya gidiyorum” diyerek evden çıkan ve ikinci derece alzheimer hastası olan İsmail Aydın bir daha geri dönmedi. Yakınlarının ihbarı üzerine 1 Mayıs’tan bu yana jandarma ve AFAD ekipleri arama çalışması başlattı. Bugün yapılan aramalarda köye iki kilometre uzaklıktaki ormanlık alanda Aydın’ın takma dişleri ve şapkasını bulan ekipler yaşlı adamın cesedine ulaştı. Dere yatağı kenarında bulunan ve vücudunda bir yara izine rastlanmayan Aydın’ın cesedi olay yerine gelen savcının incelemesinin ardından otopsi için hastane morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin