Reklam
Reklam

Yoldan çıkan kamyonet tarlaya uçtu: 2 yaralı

yoldan cikan kamyonet tarlaya uctu 2 yarali UdL767Y2
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
15 Mart, 2025 20:00 tarihinde yayınlandı
0

Bolu’nun Gerede ilçesinde denetimden çıkan kamyonet tarlaya uçtu. Kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, Organize Sanayi Bölgesi mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye nazaran, Bolu’dan Gerede istikametine giden 55 RG 372 plakalı kamyonet, şoförünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle denetimden çıktı. Denetimden çıkan kamyonet, yoldan çıkarak yaklaşık 10 metre aşağıdaki tarlaya uçtu. Araç içerisinde bulunan şoför ve yolcu yaralandı. Etraftaki şoförlerin ihbarı üzerine bölgeye sıhhat, itfaiye, polis ve karayolları grupları sevk edildi. Araçta sıkışarak yaralanan şoför ve yolcu ise gruplar tarafından bulunduğu yerden çıkarılarak hastaneye kaldırıldı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin