Reklam
Reklam

Yenice’de Afetin İzleri Siliniyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Temmuz, 2022 14:40 tarihinde yayınlandı
0

26 Haziran’da bölgede etkili olan yağışların ardından yaşanan sel afeti sonrası iyileştirme çalışmalarının devam ettiği Yenice de Vali Fuat Gürel, incelemelerde bulundu.

Devlet Su İşleri (DSİ)  Bölge Müdürlüğü ve Karabük İl Özel İdaresinin aralıksız olarak çalışmalar yürüttüğü Şeker Kanyonu, Çeltik Köyü ve Göktepe de incelemelerde bulunan Vali Fuat Gürel: “Devletimiz tüm imkanları ile sahada, vatandaşımızın yanında. Ekiplerimizin özverili çalışması ile en kısa yaşanan afetin yaralarını saracağız” dedi.

Vali Gürel’e ziyaretinde, Yenice Kaymakamı Yasin Erdem, İl Özel İdaresi Yöneticileri ve DSİ BÖlge Müdürlüğü yetkilileri eşlik etti. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin