Reklam
Reklam

Vergili: “Deprem Bölgesine Yardımlarımız Devam Ediyor”

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
09 Mart, 2023 16:42 tarihinde yayınlandı
0

6 Şubat tarihinde Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 11 İlde büyük yıkıma neden olan deprem felaketi sonrasında  depremzedeler için başlatılan yardım seferberliği devam ediyor. Depremin meydana geldiği ilk günden itibaren bölgeye ekip ve araç takviyesinde bulunan Karabük  Belediyesi şimdi de Bölgenin ihtiyacı olan konteynır ve tuvaletler gönderdi.

Belediye Başkanı Rafet Vergili yaptığı açıklamada, belediye olarak deprem bölgesine yardım göndermeye devam ettiklerini belirterek, “Deprem bölgesine yardımlarımız devam ediyor. Bölgenin ihtiyacı olan konteyner tuvaletlerimiz yola çıktı. Depremzede vatandaşlarımızın her zaman yanındayız” dedi. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin