KASTAMONU Vali Mesut Yıldırım, Devlet Su İşleri 23. Bölge Müdürlüğüne yaptığı ziyarette, Bölge Müdüründen yürütülen çalışmalar hakkında brifing aldı. Vali Mesut Yıldırım, DSİ 23. Bölge Müdürü Sait Umucu, Müdür Yardımcıları Ali Naci Köksalı, Celalettin Demir ile birim müdürleri ve diğer personel tarafından karşılandı. Toplantıda, Kastamonu’nun içme, kullanma ve sanayi suyu durumu, içme suyu potansiyeli, hidroelektrik enerji potansiyeli, HES projeleri, tamamlanan ve projesi devam eden baraj, gölet, sulama ve taşkın tesisleriyle ilgili olarak DSİ 23. Bölge Müdürü Sait Umucu tarafından ayrıntılı bilgi verilerek bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıda ayrıca Kastamonu’ya 2055 yılına kadar yıllık 13,82 milyon metreküp içme suyu temin edecek olan Kırık Barajı’nın ihalesinin yakın zamanda sonuçlanacağını ifade eden Umucu, bu barajdan alınan isale hattı ile modern bir arıtma tesisinin kurulacağını ve vatandaşların musluklardan memba suyu kalitesinde su içecekleri bilgisini de verdi. Vali Yıldırım, 23. Bölge Müdürlüğünün Kastamonu’daki konuşlanmış olmasının avantajlarına dikkat çekerek tüm çalışanlara görevlerinde başarılar diledi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak