Reklam
Reklam

Vali Gürel’den İl Sağlık Müdürlüğüne  ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
08 Ekim, 2021 11:00 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Valisi Fuat Gürel, Karabük İl Sağlık Müdürlüğünü ziyaret ederek, İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Sarı’dan, pandemi sürecinde uygulanan aşılama süreci, vaka bilgileri, okullardaki aşılama faaliyetleri ve son durum ile hastanelerdeki doluluk oranları hakkında bilgiler aldı.

Kentte yürütülen sağlık çalışmaları hakkında gerçekleştirilen istişarelerde Vali Gürel’e, geçtiğimiz gün ziyaret edilerek Karabük için talepler iletilen Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’ya aktarılan bilgilerde aktarıldı.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin