Reklam
Reklam

Vali Gürel ve Protokol Trenle Doğa Yolculuğu Yaptı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
01 Kasım, 2022 10:36 tarihinde yayınlandı
0

Vali Fuat Gürel ve beraberindeki Protokol Üyeleri,  turizm rotaları arasına kazandırılmaya çalışılan Yenice ile Karabük arasındaki eşsiz güzelliği keşfetmek ve yaşamak İçin tren yolculuğu yaptılar.

Tren yolculuğunda, tren asırlık ulu çınarlar, çam ağaçları ve köknarların arasından ve ormanlardaki eşsiz sonbahar renkleri ve 1930’larda elle yapılan tünelleri, tarihi köprüleri geçerek Karabük’e ulaştı.

Vali Gürel, Seyahat esnasında treni turizm maksatlı kullanacak misafirlerin keyifli bir seyahat yapabilmeleri için Devlet Demiryolları ve Safranbolu Turizm İşletmecileri Derneği Yetkilileriyle istişarelerde bulundu.  (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin