Reklam
Reklam

Vali Çeber Emekliler Derneği ziyaret etti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
03 Ağustos, 2017 13:18 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Valisi Kemal Çeber Emekliler Derneği Karabük Şubesi ziyaretinde, her zaman emeklierin yanında olduklarını söyledi

Karabük Valisi Kemal Çeber ziyaretlerini sürdürüyor. Vali Çeber son olarak Türkiye Emekliler Derneği Karabük Şubesini ziyaret ederek, Başkan Celal Bulut’tan faaliyetleri hakkında bilgiler aldı. Vali Çeber’e Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İsmail Yıldır, Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Mustafa Şahin, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Galip Sökmen’de eşlik etti. Ziyarette Dernek Başkanı Celal Bulut, dernek faaliyetleri hakkında bilgiler verdi. Vali Çeber İse, Başkan Celal Bulut’a her zaman emeklilerin yanında olduklarını söyledi

 

Bizi sosyal medyadan takip edin