Reklam
Reklam

Turizm Müdürlüğünden Doğa Yürüyüşü Daveti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Nisan, 2015 14:44 tarihinde yayınlandı
0

15-22 Nisan tarihleri arasında kutlanan Turizm Haftası kapsamında Pazar günü Doğa yürüyüşü düzenlenirken, yürüyüşe tüm Karabük halkı davet edildi.
Doğa yürüyüşü ilgili olarak bir açıklama yapan İl Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Şahin; “15-22 Nisan 2015 tarihleri arasında, İl Kutlama Komitesince hazırlanan Turizm Haftası Etkinlikleri kapsamında Yenice Şeker Kanyonuna Doğa Yürüyüşü düzenlenmiştir.
Doğa Yürüyüşü için 19 Nisan 2015 Pazar günü saat 09.30’da Safranbolu Kaymakamlık önü, saat 10.00’da Karabük Valilik önünden otobüs kaldırılacaktır.
Yapılacak Doğa Yürüyüşü ücretsiz olup, tüm halkımız davetlidir” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin