Reklam
Reklam

Süpürme Aracı Karabüklülerin Hizmetine Girdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Ocak, 2015 15:18 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, Temizlik İşleri araç filosuna yeni bir araç daha kazandırdı.
Aracın tam kapasite ile devreye girmesi ile kent merkezinde, sokak ve caddelerin aktif olarak temizlikleri daha kapsamlı yapılmaya başlandı. Yolu ıslatarak, toz çıkarmadan süpürme özelliğine sahip araç, hafta başı itibariyle sorumluluk alanları belirlenerek hizmete başladı. Karabük Belediyesi çevre temizliği ve bakımında, modern sistemler ve son teknoloji ürünü araç ve gereçleri kullanarak, halkın memnuniyetinin en üst düzeye çıkartılması için çalışıyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin