Reklam
Reklam

Sokak Köpeklerini Ormanda Açlığa Terk Ettiler

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
01 Aralık, 2015 15:31 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu ilçesine bağlı Akören köyü ormanlık alanına bırakılan 20 sokak köpeği, açlıkla mücadele ediyor.
Kimler tarafından bırakıldığı bilinmeyen 20 sokak köpeği Akören köyü ormanlık alanında açlıkla mücadele ederken, aç kalan bazı yavru köpekler ise öldü. Vatandaşlar tarafından çekilen ve sosyal medyada paylaşılan görüntülerde hayvanlar ormanlık alanda yiyecek ararken, bazı yavru köpeklerin ise soğuğa ve açlığa dayanamayarak öldüğü görülüyor. Hayvanseverler tarafından paylaşılan bir başka görüntüde ise Karabük’te bir vatandaşın soğuk havalar nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan güvercinleri yemle beslemesi yer alırken, bir köpeğin de üşüyen bir kediyi patilerine yatırarak ısıtmaya çalıştığı görülüyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin