Reklam
Reklam

Sigortalıların Tescilleri Toplantısı Devrek’te Gerçekleştirildi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Aralık, 2015 08:37 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK SGK Zonguldak İl Müdürlüğü tarafından Devrek Sosyal Güvenlik Merkezi’nde toplantı gerçekleştirildi.
SGK İl Müdürlüğü tarafından ilçeler arasında kaynaşma ve birliktelik sağlanması amacıyla sigortalıların tescilleri toplantısı Devrek SGM’de gerçekleştirildi. İl Müdürü Çiğdem Acar’ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda SGM yetkilileri hazır bulundu. Toplantıyı değerlendiren Acar, “Sürekli İl Müdürlüğümüz genelinde yapmış olduğumuz toplantımızı bu kez Devrek SGM’de gerçekleştirdik. 4/B sigortalılarımızın tescilleri konusunda İşlem birliği olması açısından toplantı düzenledik. Bu tarz toplantılarımız devam edecek ve ilçeler arası kaynaşma ve bu sayede birliktelikte sağlanmış olacak” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin