Reklam
Reklam

Sağlık Müdürlüğü Personeline İlkyardım Eğitimi Verildi

Yusuf Korkmaz tarafından
21 Eylül, 2023 15:49 tarihinde yayınlandı
0

Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı birimlerinde görev yapan personele ilk yardım eğitimi verildi.

Yapılan açıklamada;  “Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerde görev yapan 21 personelimize Müdürlüğümüz ilkyardım eğitmenlerince Temel Yaşam Desteği, Kanamalar, Yaralanmalar, Yanık, Donma, Sıcak Çarpması, Kırık Çıkık, Burkulma Zehirlenme, Hayvan Isırmaları boğulmalar vb. konularında sertifikalı ilkyardım eğitimi verilmiştir.

Söz konusu eğitimlerde personellerimizin herhangi bir kaza yada yaşamı tehlikeye düşüren durumlarda, sağlık görevlilerinin yardımı sağlayıncaya kadar hayatın kurtarılması yada durumun daha kötüye gitmesini önleyebilmek amacıyla olay yerinde, tıbbi araç gereç aranmaksızın mevcut araç ve gereçlerle ilk müdahaleyi yapabilmesi için gerekli donanım bilgi ve becerilerinin artırılması amaçlanmaktadır” denildi. (Yusuf Korkmaz)

 

Bizi sosyal medyadan takip edin