Reklam
Reklam

Sağlık, Doğa ve İyi Bir Gelecek için Yürüdüler

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
19 Mayıs, 2015 07:46 tarihinde yayınlandı
0

BARTIN ‘da ‘Sağlık, doğa ve gelecek’ başlıklarında doğa yürüyüşü düzenlendi.
Bartın Halk Sağlığı Müdürlüğü, Tema Vakfı Bartın İl Temsilciliği, Vali Tevfik Başakar İlkokulu ve Türkiye Yardımseverler Derneği Bartın Şubesi ile ortaklaşa doğa yürüyüşü düzenlendi. ‘Sağlık, doğa ve gelecek’ konulu yürüyüşe çok sayıda vatandaş katıldı. Yürüyüş, Ulus İlçesi Kışla Köyü Deveciler Mahallesinden başlayarak Kaşbaşı köyünde bulunan Vali Tevfik Başakar İlkokulu’nun bahçesine kadar devam etti. Yaklaşık 6 kilometrelik yürüyüş sonrasında etkinlikler düzenlendi. Bartın Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürü Tümer Yılmaz’a ait ‘Çanakkale’de Destan’ isimli fotoğraf sergisi açılışıyla başlayan etkinliklerde Tevfik Başakar İlkokulu öğrencileri ve Bartın Belediyesi Halk Dansları Topluluğu’nun dans gösterileri katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin