Reklam
Reklam

Safranbolu’da Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
03 Mayıs, 2016 10:07 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Futbol Tenisi Spor Klubu ve Safranbolu Genclik  ve Spor İlçe Müdürlüğünün organize ettiği Altınsafran Kurumlar arası Futbol Turnuvası, Safranbolu Kaymakamı Murat BULACAK’ın yaptığı başlama vuruşu ile başladı.
1 ay sürecek olan turnuvaya 12 kurumun takımı katılıyor. Açılış maçlarında ilk 2 turnuvanın şampiyonu olan Safranbolu Ticaret ve Sanayi Odası,Safranbolu İlçe Emniyet Müdürlüğünü 4-1 mağlup etti.
Diğer karşılaşmada ise PTT Safranbolu Şubesi,Safranbolu Belediyesini 5-4 yenmeyi başardı.Grupların ilk 4 sırada bitiren takımlar çeyrek finale yükselecek.Yarı final ve final karşılaşmaları ile 3.Altınsafran Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Şampiyonu belli olacak.

Bizi sosyal medyadan takip edin