Reklam
Reklam

Safranbolu’da Jandarmadan İftar Programı Düzenlendi

0000
Asuman Doğan Avatarı
Asuman Doğan tarafından
25 Mart, 2025 11:15 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Jandarma Komando Eğitim Merkez Komutanlığı tarafından  iftar programı düzenlendi. İftar Programı Karabük Valisi Mustafa Yavuz da katıldı. Jandarma kursiyerlerle aynı sofrayı paylaşan Vali Yavuz,  yaptığı konuşmada,  vatanın huzur ve güvenliği için fedakarca görev yapan jandarma personeline teşekkür ederek şunları söyledi:

“Milletimizin huzuru ve güvenliği için büyük bir kararlılıkla görev yapan kahraman komandolarımızla aynı sofrayı paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. Sizler, ülkemizin bölünmez bütünlüğünü korumak için gece gündüz demeden cansiperane mücadele ediyorsunuz. Devletimiz ve milletimiz her zaman yanınızda ve dualarımız sizlerle. Ramazan ayının birlik ve beraberliğimizi pekiştirmesini temenni ediyor, görevlerinizde başarılar diliyorum.” Programın sonunda jandarmalarla sohbet eden Vali Mustafa Yavuz, kursiyerlerin moral ve motivasyonunu yüksek tutmanın önemine dikkat çekerek her zaman yanlarında olduklarını ifade etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin