Reklam
Reklam

Safranbolu’da İncir Ağacı Kışın Meyve Verdi

677fc4e294723
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
09 Ocak, 2025 15:45 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’ün Safranbolu ilçesinde soğuk havaya dayanıksız olan incir ağacı, yapraklarını dökmesine rağmen meyve verdi.

Olay, Camikebir Mahallesi’nde meydana geldi. Hava sıcaklığının son günlerde mevsim normallerinin üzerinde seyretmesinin ardından incir ağacı Ocak ayında yapraklarını dökmesine rağmen yeniden meyve verdi. Normalde Ağustos ayında meyve vermeye başlayan incir ağacı görenleri şaşırtıyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin