Reklam
Reklam

Safranbolu Ülkü Ocakları’ndan Gençlere Teknoloji Merkezi

safran 1
Berkay Doğan Avatarı
Berkay Doğan tarafından
15 Nisan, 2025 11:20 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Ülkü Ocakları, gençlerin teknolojiye ilgisini artırmak amacıyla bilişim ve teknoloji merkezi kurdu. Yeni merkez, önceki dönem Ocak başkanlarından Ayhan Sertkaya’nın ismiyle hizmete açıldı.

Safranbolu Ülkü Ocakları Başkanı Emrah Özmen yaptığı açıklamada, merkezin “Ayhan Sertkaya Bilişim ve Teknoloji Merkezi” adıyla faaliyete geçtiğini belirtti. Merkezde robotik kodlama, Arduino ve endüstriyel çizim derslerinin verileceğini ifade eden Özmen, merkezin gençlerin teknolojik gelişmelere olan ilgisini artırmak için kurulduğunu söyledi.

Gençleri teknoloji merkezine davet eden Özmen, Safranbolu Ülkü Ocakları olarak bu alandaki çalışmaları kararlılıkla sürdüreceklerini kaydetti.

Haber videosu için TIKLAYINIZ!

Bizi sosyal medyadan takip edin