Reklam
Reklam

Rektör Polat, KBÜ’nin 8. Kuruluş Yılını Kutladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
30 Mayıs, 2015 14:01 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Üniversitesinin kuruluşunun sekizinci yılı nedeniyle Rektör Prof. DR. Refik Polat bir kutlama mesajı yayınladı.
Polat mesajında; “Bugün Karabük Üniversitesi’nin kuruluşunun 8. yılı Üniversitemiz bu 8 yıllık süreçte büyük bir gelişme göstererek birçok başarıya imza atmış, Türkiye’nin parlayan yıldızı konumuna gelmiştir.
29 Mayıs 2007 yılında kurulan, sürekli gelişen ve değişen, çağın gereksinimlerine uygun şekilde kendisini yenileyen Karabük Üniversitesi bugün 14 Fakülte, 4 Enstitü, 5 Yüksekokul, 7 Meslek Yüksekokulu, 42.415 öğrencisi, 1000’e yakın Akademik ve 430 İdari Personel ile Ülkemizin ilklerini gerçekleştirmiştir.
2007-2015 yılları arasında hatırı sayılır bir gelişme gösteren Üniversitemiz, Türkiye’nin en çok tercih edilen üniversiteleri arasına girmiştir. Bundan sonraki dönemde Karabük Üniversitesi kendine has özellikleriyle ön plana çıkan bir üniversite haline gelecektir. Bu 8 yıllık başarının üstüne, ülkemize yön verecek gençlerimizi bilimin ışığında geleceğe hazırlayarak Türkiye’nin en büyük ihtiyacı olan kendi alanında donanımlı bireyler yetiştirmek en büyük amacımız olacak, gelecek dönemde de Karabük Üniversitesi 45-50 bin öğrencisi ile büyüklük olarak Türkiye’nin ilk 20 üniversitesi arasına girecektir.
“Hiçbirimizin hepimiz kadar iyi olamayacağı” görüşümüz ile Karabük Halkının üniversitemize sahip çıkması, büyüyüp gelişmesine olan katkısı, fedakârlığı da unutulmayacak ve bu birliktelik inanıyorum ki 8. yılında olduğu gibi yıllar boyu devam edecektir.
Biz Karabük Üniversitesi yöneticileri ve üniversitemiz mensupları olarak bu büyük sorumluluğu, üniversitemizin kalitesini her alanda daha üst seviyeye çıkartarak çalışmalarımıza yoğun bir şekilde devam edeceğiz.
Karabük Halkı ile bütünleşen, bilimin önderliğinde yapmış olduğu çalışmalar ülkemizin gelişmesine büyük katkı sağlayan üniversitemizin 8. yılını en içten dileklerimle kutluyor, Üniversitemizin bugünlere gelmesinde büyük katkıları olan Kurucu Rektörümüz Prof. Dr. Burhanettin Uysal’a, Dekanlarımıza, Müdürlerimize, İdarecilerimize, Akademik, İdari ve diğer personellerimize, Kamu Kurum ve Kuruluşu Temsilcilerine, Sivil Toplum Kuruluşlarına, Değerli Hemşehrilerime, Sanayicilerimize, Üniversitenin gelişmesi ve kalkınması için desteklerini esirgemeyen herkese sevgi ve saygılarımı sunuyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Karabük’te asfalt sezonu başladı

karabukte asfalt sezonu basladi FMp8yrSf
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 20:52 tarihinde yayınlandı
0 0

Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.

Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.

Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.

Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin