ZONGULDAK İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, yolcu taşıyan büyük araçlara “kar lastiği” uygulaması yaptı. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, 1 Aralık tarihi itibariyle şehir dışı yolculuk yapacak araçların ‘kar lastiği takma zorunluluğu’ uygulamasına geçilmesi nedeniyle kontrollerine başladı. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, şehir içi yolcu taşımacılığı yapan halk otobüsü ve minibüsleri durdurarak denetim yaptı. Kış lastiği takmayan ya da lastik derinliği 1.6mm’den küçük olan araçların işletenlerine 655 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 28. maddesinin ikinci fıkrasının (b) bendinin bakanlığa verdiği yetki çerçevesinde 571 Türk Lirası tutarında, idari para cezası karar tutanağı düzendi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya