Kastamonu’nun Cide ilçesinde polis ekibine silah çekip tehditler savurduktan sonra adli kontrol şartıyla serbest bırakılan 2 şahıs, itiraz üzerine yeniden gözaltına alındı.
Olay, dün gece saatlerinde Cide ilçesi Bartın-İnebolu karayolunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Cide İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, bir ihbar üzerine liman bölgesine gitti. İhbar yerinde bulunan T.D. ve M.E.D., olay yerine giden polis ekibine bilinmeyen sebeple mukavemet gösterdi. Çıkan arbede sırasında şahıslardan birisi polis ekiplerine silah çekerken, bir diğeri ise ’seni yazdım’ diyerek tehdit etti. Daha sonra bölgeye çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Olay yerine giden polis ekipleri tarafından T.D. ve M.E.D. gözaltına alındı. Şahısların çıkarttığı arbede sırasında çıkan olayda polis memurları M.H.M., G.M.D. ve S.G. vücutlarının çeşitli bölgelerinden aldıkları darbelerle hafif şekilde yaralandı. Gözaltına alınan 2 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şahıslar, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Şahısların serbest bırakılmasının ardından Cumhuriyet savcılığı tarafından karara itiraz edildi. İtirazın ardından şahıslar hakkında yeniden gözaltı kararı verildi. Polis ekiplerince T.D. ve M.E.D., yeniden gözaltına alındı. Cide Devlet Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçirilen T.D. ve M.E.D., Cide İlçe Emniyet Müdürlüğüne götürüldü. Şahısların işlemlerinin ardından yeniden adliyeye sevk edileceği öğrenildi.


Polis ekibine silah çekip tehditler savurmuşlardı: Tekrar gözaltına alındılar
Karabük Özel İdare’den köylere kesintisiz atık toplama hizmeti
Karabük İl Özel İdaresi, köylerde çevre temizliği ve halk sağlığının korunması amacıyla evsel katı atık toplama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
İl Özel İdaresi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, 9 araç ve 19 kişilik ekip ile Karabük genelindeki 253 köye düzenli olarak hizmet veriliyor.
Yetkililer, köylerde oluşan evsel atıkların belirlenen program dahilinde toplandığını belirterek, çevre kirliliğinin önlenmesi ve vatandaşların daha sağlıklı bir yaşam sürmesi için çalışmaların büyük bir özveriyle devam ettiğini ifade etti.
Karabük İl Özel İdaresi tarafından yapılan açıklamada, temiz çevrenin gelecek nesillere bırakılacak en değerli miraslardan biri olduğuna dikkat çekilerek, “Temiz Köyler, Güçlü Gelecek” anlayışıyla hizmetlerin kesintisiz sürdürüldüğü vurgulandı.
Köylerin daha temiz ve yaşanabilir hale gelmesi için yürütülen atık toplama faaliyetlerinin yıl boyunca devam edeceği bildirildi.

