Reklam
Reklam

Piknik Alanları Doldu Taştı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
30 Temmuz, 2023 16:53 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Aladağ, Safranbolu Kent Orman ve kentlerde bulunan piknik alanları, parklar hafta sonu sıcaklarında halkın akınına uğradı. Yaz sıcaklarında denize veya havuza gidemeyenler soluğu ormanda aldı.

Evde hazırladıkları yiyeceklerle piknik yapan vatandaşlar, çocuklarıyla birlikte doğada vakit geçirmenin tadını çıkardı. Ormanda metrelerce araç parkı oluştu. Orman içinde boş masa kalmadı, yerlere kilimler sererek piknik yapanlar oldu. Piknikçiler, özetle şunları söyledi: “Evler çok sıcak hiç durulmuyor. Denize gidemedik. Bizde serinlemeye ormana geldik. Burada hava esiyor çocuklarımız toprağa, ağaca temas ediyor ve çok mutlu oluyorlar. Bizlerde çok eğleniyoruz aynı zamanda da çok dikkatli oluyoruz. Sonuçta orman yangınları oluyor bizlerinde yüreği dağlanıyor. O yüzden görevliler olmasına rağmen bizlerde çok dikkat ediyoruz.” (Esra Oğuzkağan Özkan)

Bizi sosyal medyadan takip edin