Reklam
Reklam

Pasliga Karabük Finali’nde Şampiyon Demirkent

BAS 1
Berkay Doğan Avatarı
Berkay Doğan tarafından
27 Mart, 2025 10:12 tarihinde yayınlandı
0

Türkiye’nin en büyük halı saha organizasyonlarından biri olan Pasliga’nın Karabük finalinde, Demirkent ile Yaşa ve Yaşat Veteran takımları karşı karşıya geldi.

Final müsabakasının santra vuruşunu Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya yaptı. Çetinkaya, müsabakanın heyecanına ortak olurken, 4-1’lik skorla şampiyonluğa ulaşan ve Karabük’ü Türkiye Şampiyonası’nda temsil etme hakkı kazanan Demirkent takımını tebrik etti.

Başkan Çetinkaya, her iki takımı da centilmence mücadelelerinden dolayı kutlayarak, “Demirkent takımına Türkiye Şampiyonası’nda başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin