Reklam
Reklam

Otomobildeki valizin içinden uyuşturucu çıktı

otomobildeki valizin icinden uyusturucu cikti t7NBUquy
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
23 Ekim, 2024 16:37 tarihinde yayınlandı
0

DÜZCE(İHA) – Düzce’de Jandarma ekipleri tarafından otoyol üzerinde durdurulan araçta yapılan aramada valizin içinden 2 kilo 260 gram skunk maddesi ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı.

Düzce Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde uyuşturucu ile mücadele sürüyor. Düzce İl Jandarma Komutanlığına bağlı Otoyol Jandarma ve KOM Şubesi ekiplerince otoyol üzerinde bulunan dinlenme tesisinde icra edilen yol emniyet ve kontrolü sırasında İstanbul plakalı araçta arama yapıldı. Yapılan aramada valiz içerisinde iki paket halinde 2 kilo 260 gram ağırlığında skunk maddesi ele geçirildi.

Olayla ilgili olarak 2 şüpheli Cumhuriyet Başsavcılığı talimatıyla gözaltına alınarak soruşturma başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin