Reklam
Reklam

Öğrenciler trafik jandarması oldu

ogrenciler trafik jandarmasi oldu 1BKv7NbU
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
25 Nisan, 2025 12:22 tarihinde yayınlandı
0

Bolu’da lise öğrencileri, jandarma trafik gruplarıyla birlikte seyir halindeki araçları durdurarak yolcu ve sürücülere ihtarda bulundu.

Bolu’da emniyet kemeri kullanımı ve trafik kurallarının kıymetine dikkat çekmek için Abant Gişeleri mevkisinde, Bolu Mimar İzzet Baysal Mesleksel ve Teknik Anadolu Lisesi ile Bolu Vilayet Jandarma Komutanlığı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü grupları alana indi. Yeleklerini giyen öğrenciler, seyir halindeki araçları durdurarak şoför ve yolculara tek tek ihtarda bulundu. Yapılan bilgilendirmelerde emniyet kemerinin hayati değeri vurgulandı. Farkındalık için yapılan aktiflikte broşür dağıtımı gerçekleştirildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin