Reklam
Reklam

Nesli tükenmekte olan vaşak, şehre indi

nesli tukenmekte olan vasak sehre indi EZdRCcmv
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
16 Aralık, 2024 16:30 tarihinde yayınlandı
0

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi yerleşkesinde, aç kaldığı için kente indiği kestirim edilen jenerasyonu tükenmekte olan bir vaşak görüntülendi.

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eczacılık Fakültesi yerleşkesinde jenerasyonu tükenmekte olan bir vaşak görüldü. Ekseriyetle dağlık alanlarda yaşayan ve geceleri avlanarak beslenen bu yırtıcı hayvanın, aç kaldığı için kente kadar indiği kestirim ediliyor. Yerleşkedeki öğrenciler tarafından fark edilen vaşak cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Bir mühlet yemek arayan vaşak daha sonra gözden kayboldu.

Bizi sosyal medyadan takip edin