Reklam
Reklam

Motosiklet sürücüleri birbirine girdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Eylül, 2023 19:15 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te iki motosiklet sürücüsünün kavgası cep telefonu kamerası ile kaydedildi.
Olay Bulak Kavşağında meydana geldi. Kırmızı ışıkta bekleyen iki motosiklet sürücüsü henüz bilinmeyen bir nedenle birbirine girdi. Yumrukların havada uçuştuğu kavga anı bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Sürücüleri çevredeki vatandaşlar ayırdı. (İHA)

Bizi sosyal medyadan takip edin