Reklam
Reklam

Mantardan zehirlenen 6 kişi hastanelik oldu

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
30 Ekim, 2024 12:00 tarihinde yayınlandı
0

Kastamonu’nun İnebolu ilçesinde mantardan zehirlenen aynı aileden 6 kişi hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, İnebolu’ya bağlı Akgüney köyünde yaşayan M.E. (81), Y.E. (70), M.E. (52), F.E. (47), H.E. (46), M.E. (17) isimli aile üyeleri ormandan topladıkları mantarı yedikten sonra rahatsızlandı.

Bulantı, kusma ve karın ağrısı gibi zehirlenme şikayetleriyle İnebolu Devlet Hastanesi’ne başvuran 6 kişi, tedavi altına alındı.

Bizi sosyal medyadan takip edin