Reklam
Reklam

Lise öğrencileri besin zehirlenmesi kuşkusuyla hastanelik oldu

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
21 Eylül, 2023 12:12 tarihinde yayınlandı
0

Bartın’da okul etrafında bulunan bir işletmeden yemek yedikten sonra rahatsızlanan 25 lise öğrencisi hastanelik oldu. Tedavi altına alınan öğrencilerin sıhhat durumlarının düzgün olduğu öğrenildi.

Bartın Valiliğinden mevzuyla ilgili yapılan açıklamada, “Davut Fırıncıoğlu Anadolu Lisesinde eğitim gören ve okul etrafında bulunan bir işletmeden yedikleri yemek sebebiyle rahatsızlanan 25 öğrenciden 17’si başvurdukları hastanede ayakta tedavileri tamamlanarak taburcu edilmiş, 8 öğrenci ise raporlu olarak meskenlerinde istirahat etmekte olup tüm öğrencilerimizin genel sıhhat durumu güzeldir. İlimiz genelindeki tüm okullarımızda yemekhane, kantin vb. beslenme alanlarında kontrollerimiz tertipli olarak yapılmaktadır” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin