Reklam
Reklam

KGC’den Safranbolu İlçe Emniyet Müdürü Gül’e ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Ekim, 2018 10:32 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Metin Kaya ile yönetim kurulu üyeleri ,Safranbolu ilçe Emniyet Müdürü Osman Gül’ü ziyaret etti.

Ziyarette konuşan İlçe Emniyet Müdürü Osman Gül, sağlıklı bir iletişimin herkes için önemli olduğunu ve buna çok önem verdiklerini söyledi. Basın mensuplarının da, devletin diğer kamu görevlileri gibi bir kamu görevi yaptığını belirten Gül, “Gazetecilerle iletişimin sağlıklı bir şekilde yapılması gerektiğine inanıyorum. Bu nedenle de biz Safranbolu emniyet müdürlüğü olarak basın mensuplarının görevlerini ifa ederken zor durumda kalmamaları için ellimizden gelen çabaları gösteriyoruz” dedi. Kaya’da, bölgede zor şartlarda yapılan gazetecilik görevinin daha sağlıklı yürütülebilmesi için yetkililerin desteğine ihtiyaç olduğunu kaydetti.

Bizi sosyal medyadan takip edin