ZONGULDAK’ın Ereğli ilçesi Belen Sanayi sitesi esnafları bozuk olan yolların yapılarak asfaltlanmasını istedi. Kdz. Ereğli ilçesinde yaklaşık 200 kadar esnafın faaliyet gösterdiği Belen Sanayi Sitesi içerisindeki yolların bozuk olması ve sürekli tozması tepkiye neden oluyor. Sanayi sitesi içerisindeki yolların delik deşik olduğunu anlatan esnaflar “Yolların durumunu görüyorsunuz. Yazın tozdan, kışında çamurdan geçilmiyor. Her yer köstebek yuvası gibi. Belediye Başkanımız buraların asfaltlanacağına dair daha önce bize söz verdi. Başkanımızdan Belen Sanayi Sitesi yollarını asfalt programına almasını istiyoruz. Burada 200 kadar esnafız ve yaklaşık 2 bin kişilik bir istihdam sağlıyoruz. Biz Ereğlimizin gelişmesi ve büyümesi için çalışıyoruz. Belediye başkanımızdan da bizim yolumuzu yaparak destek olmasını bekliyoruz” dedi. Esnaflar ayrıca yollarının 3 yıldır asfalt yapılmasını beklediklerini anlattı.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya