Reklam
Reklam

Karabük’ten Ekipler Deprem Bölgesine Gitti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
06 Şubat, 2023 11:33 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Valiliği tarafından 47 kişilik arama kurtarma ekibi, 5  acil müdahale aracı Karabük’ten deprem bölgesine sevk edildi.

Karabük Valiliğinden yapılan açıklamada; “Merkez Üssü Kahramanmaraş Pazarcık olan 7.4 büyüklüğündeki deprem sonrası arama kurtarma çalışmalarında görev almak üzere Karabük’ten 2 AFAD Arama Kurtarma Aracı, 8 Personel ve 12 AFAD Gönüllüsü, İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı 2 Ambulans, 1 UMKE aracı, 1 UMKE Lojistik Aracı, 12 Personel, Karabük Belediyesi 1 Kurtarma Aracı ve 8 Personel, 1 JAK Timi 2 Araç, 7 Personel Acil koduyla yola çıktı” denildi. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin