Reklam
Reklam

Karabük’te “Siberağ-12” Operasyonu

6764072e2fc76
Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
19 Aralık, 2024 14:44 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’ünde içinde olduğu 54 İl’de yapılan “Siberağ-12″ operasyonlarında 319 şüphelinin yakalandığı açıklandı.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya,  sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 54 ilde yasa dışı bahis suçuna yönelik düzenlenen “Siberağ-12″ operasyonlarında 319 şüphelinin yakalandığını belirterek, “Yasa dışı bahis huzurumuzu bozan bir tuzaktır. Hem kişilerin hayatını hem de toplumsal yapıyı zedeleyerek ekonomik, ahlaki ve sosyal problemlere yol açan yasa dışı bahisle mücadelemiz aralıksız devam ediyor” dedi.
Yerlikaya operasyonlarla ilgili şu bilgileri verdi: “Cumhuriyet Başsavcılıkları ile Emniyet Genel Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı koordinasyonunda; İl Emniyet Müdürlükleri Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüklerince İstanbul, İzmir, Adana, Ankara, Antalya, Hatay, Aydın, Bursa, Batman, Muğla, Van, Kocaeli, Sakarya, Trabzon, Diyarbakır, Konya, Kütahya, Şanlıurfa, Niğde, Denizli, Mardin, Ağrı, Karabük, Balıkesir, Çanakkale, Eskişehir, Rize, Tekirdağ, Adıyaman, Afyonkarahisar, Burdur, Edirne, Gaziantep, Iğdır, Kayseri, Kırıkkale, Malatya, Ordu, Yalova, Aksaray, Amasya, Bartın, Bingöl, Çorum, Düzce, Giresun, Hakkari, Kars, Kırşehir, Manisa, Nevşehir, Samsun, Sivas ve Şırnak’ta düzenlenen “SİBERAĞ-12” operasyonlarında şüphelilerin; yurt dışı merkezli bahis ve sanal kumar alt yapısı sağlayan şirketler üzerinden, ülkemizde faaliyet yürüten kripto varlık hizmet sağlayıcılarıyla; yasa dışı bahis sitesi için alt yapı hizmeti satın almak amacıyla ‘kripto varlık transferi yapmak’ suçundan Savcılıklarımızca haklarında soruşturma başlatıldı. Operasyonlar sonucu; 5 adet ruhsatsız tabanca, çok miktarda döviz ve kripto varlık ile çok sayıda dijital materyal ele geçirildi. Operasyonları koordine eden Cumhuriyet Başsavcılıklarımızı ve operasyonları gerçekleştiren Kahraman Polislerimizi tebrik ediyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yenice’de muhtarlara sosyal risk haritaları eğitimi verildi

Yenicede muhtarlara sosyal risk haritalari egitimi verildi
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
22 Haziran, 2026 11:36 tarihinde yayınlandı
0 0

Sosyal hizmetlerin daha etkin, hızlı ve ihtiyaç odaklı sunulmasını hedefleyen Sosyal Risk Haritaları çalışmaları kapsamında, Yenice ilçesinde görev yapan mahalle ve köy muhtarlarına yönelik bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

Yenice Kaymakamlığı Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya ilçedeki tüm mahalle ve köy muhtarları katılım sağladı. Toplantıda konuşan Sosyal Hizmet Personeli Esra Yavuz, Sosyal Risk Haritaları’nın amacı, sahada yürütülecek faaliyetler ve elde edilecek verilerin sosyal hizmetlerin planlanmasına sağlayacağı katkılar hakkında detaylı bilgi verdi.

Yavuz, risk haritaları sayesinde dezavantajlı gruplara daha hızlı ulaşılabileceğini, kaynakların daha verimli kullanılabileceğini ve sosyal politikaların ihtiyaçlara göre şekillendirilebileceğini belirtti.

Toplantıda ayrıca, Evlenecek Gençlerin Desteklenmesi Projesi de tanıtıldı. Proje kapsamında sunulan destekler hakkında muhtarlara kapsamlı bilgi aktarılırken, projenin genç çiftlere sağlayacağı avantajlar üzerinde duruldu.

Toplantının son bölümünde muhtarların görüş ve önerileri alındı. Katılımcılar, sahada karşılaştıkları sorunları ve çözüm önerilerini dile getirirken, sosyal hizmetlerin yerelde daha etkin yürütülmesi için kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun önemine dikkat çekildi.

Yetkililer, bu tür bilgilendirme toplantılarının sosyal hizmetlerin tabana yayılması ve vatandaş odaklı hale gelmesi açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin