Reklam
Reklam

Karabük’te Ormanlara Girişler Yasaklanıyor

e2
Asuman Doğan Avatarı
Asuman Doğan tarafından
08 Mayıs, 2025 12:30 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Valiliği, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı önlem amacıyla ormanlara girişleri yasakladı.

Karabük Valisi Mustafa Yavuz tarafından yapılan açıklamada, 2 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında görevli ve izinli kişiler dışında ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı duyuruldu.

Vali Yavuz yaptığı açıklamada, “Orman yangınlarının önlenmesi amacıyla 2 Haziran – 31 Ekim tarihleri arasında, görevli ve izinli kişiler haricinde ormanlara girişler yasaklanmıştır. Yeşil vatanımızın korunması hepimizin ortak sorumluluğu ve temel vatandaşlık görevimizdir” ifadelerini kullandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin