Reklam
Reklam

Karabük’te Okullar Ara Tatile Girdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
12 Kasım, 2021 11:55 tarihinde yayınlandı
0

6 Eylül’de başlayan 2021-2022 Eğitim Öğretim döneminin  ilk ara tatili başladı. Öğrenciler ara tatil öncesi son derslerine Cuma günü  girdi. 2021-2022 eğitim ve öğretim döneminin ara tatilinde öğretmenlere, mesleki gelişim eğitimi uzaktan verilecek. Öğretmenler bu tarihler arasında okullara gelmeyecek ve idari izinli sayılacak.

Ara tatilin ardından 2021-2022 eğitim öğretim yılı birinci dönemi 21 Ocak 2022 Cuma sona erecek. Yarıyıl tatili ise 24 Ocak 2022 Pazartesi başlayıp 4 Şubat 2022 Cuma tamamlanacak.

Öğrenciler ikinci dönemdeki ara tatili ise 11 Nisan-15 Nisan 2022’de yapacak. İkinci dönem 7 Şubat 2022 Pazartesi başlayacak ve 17 Haziran 2022 Cuma günü sona erecek.

İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, okulların ara tatile girmesi nedeniyle yayınladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:

“Sevgili Öğrencilerim,

2021-2022 Eğitim Öğretim yılının ilk ara tatiline ulaştık. Bu haftayı dinlenmek için güzel bir fırsata çevirin ve sağlık koşullarına dikkat etmeyi sürdürerek özlediğiniz şeylere zaman ayırın. Hayatın çok güzel bir kitap olduğunu da göz ardı etmeden tatilinizi dinlenerek, ailenize ve sevdiklerinize zaman ayırarak, birlikte vakit geçirmenin mutluluğuyla çok kitap okuyarak, kültürel, sosyal ve sportif faaliyetlere katılarak, geçirmenizi arzu ediyorum. Hepinize sağlıklı, mutlu ve huzurlu tatiller diliyorum.

Değerli Velilerim,

Sizlerin de ne kadar yorulduğunuzun farkındayız. Bu yolda sizin desteğinizle ilerlediğimizi biliyoruz. Bu ara tatil, size de çok iyi gelecek. Bizler bu süreçte, Mesleki Eğitim Çalışmaları kapsamında öğretmenlerimizle birlikte ara tatil sonrası için hazırlıklarımızı yapıyor olacağız.

Değerli Meslektaşlarım,

Çocuklarımızı şimdiye uyandırırken sergilediğiniz fedakârlık her türlü takdirin üzerindedir. Hep birlikte tek yürek olduk. Eğitim öğretim faaliyetlerinin yürütülmesinde, ilimizin başarı seviyesinin arttırılmasında göstermiş olduğunuz fedakârca, gayretli ve özverili çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Aynı özveri ile bu ara tatilde de sizlerle yüz yüze eğitimi daha dinamik hale getirmek için çalışmaya devam edeceğiz.

Ben bu vesile ile tatil süresince öğrencilerimizi dinlenmiş olarak ve güzel anılarla beklediğimizi ifade ediyor, velilerimizi ve eğitim çalışanlarımızı sevgi, saygı ve muhabbetle selamlıyorum.”

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin

Karabük’te asfalt sezonu başladı

karabukte asfalt sezonu basladi FMp8yrSf
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 20:52 tarihinde yayınlandı
0 0

Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.

Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.

Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.

Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin