Reklam
Reklam

Karabük’te İçme Suyu İçin 7 Yeni Sondaj Kuyusu

kuyu
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
16 Mart, 2026 10:48 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, kentte içme suyu kaynaklarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü tarafından yürütülen proje çerçevesinde 7 yeni içme suyu sondaj kuyusunun çalışmaları tamamlanma aşamasına geldi.

2025 yılı sonunda ihalesi gerçekleştirilen proje kapsamında açılan kuyularda yapılan analizlerde, içme suyu standartlarına uygun ve kullanılabilir nitelikte su kaynaklarına ulaşıldığı belirlendi.

Teknik çalışmaların tamamlanmasının ardından depo, klorlama sistemi, iletim hattı ve gerekli mekanik ekipmanların kurulumu gerçekleştirilerek elde edilen suyun şehir şebekesine aktarılması planlanıyor.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, su kaynaklarının güçlendirilmesine yönelik yatırımların şehir açısından büyük önem taşıdığını belirterek, içme suyu altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların planlı şekilde sürdüğünü ifade etti. Çetinkaya, kuraklık riskine karşı gerekli tedbirleri aldıklarını ve vatandaşların sağlıklı içme suyuna erişiminin öncelikleri arasında yer aldığını kaydetti.

Bizi sosyal medyadan takip edin