Kardemir Karabükspor Kulüp Başkanı Mustafa Yolbu lan, A Milli Takım’da iki oyuncu larının yer almasının kendileri açısından gurur verici olduğu- nu söyledi. Futbolcularını ay-yıl- dızlı forma ile sahada görme- nin ayrı bir gurur olduğunu belirten Başkan Yolbulan, “Özellikle futbolcumuz Ahmet İlhan Özek’in son iki maçtır gol atması çok güzel. Hem Ahmet İlhan hem de İshak adına sevindik. İnşallah devamı gelir, bundan mutluluk duyarız. Uzun yıllardır Karabükspor milli takıma oyuncu veremiyordu. Takımın genel başarısına paralel olarak, her yıl artan sayıda milli takıma oyuncu vermeyi devam ettirmeyi arzuluyoruz. İshak ve Ahmet’ten başka oyuncularında milli takıma gideceğine inanıyorum. Ahmet ve İshak’ın başarısı da bu takımda diğer arkadaşlara motivasyon olmuştur. Sadece A Milli Takım’da değil Ümit Milli Takım’da da oyuncumuz var. Hatta biz bazı oyuncularımızın kontratlarına milli takıma seçilmeleri halinde bonus koyuyoruz, ekstra motivasyon olsun diye. Keşke bütün oyuncularımız seçilse mutluluk duyarız. Tabi bu oyuncunun piyasasını da arttırıyor”


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya