Orhan Gürbüz
•Başkanım terminal çalışması için teşekkürler


Karabük Belediyesi, şehir içi ve şehirler arası ulaşımı daha konforlu ve modern hale getirmek amacıyla Otobüs Terminali’nde kapsamlı bir tadilat projesi başlatıyor. Toplamda 3.213 m² kapalı alan ve 66 m² teras alanına sahip olacak şekilde planlanan proje, terminalin hem iç hem de dış mekanlarında önemli yenilikler içeriyor.
İç Mekan ve Hizmet Alanları
Yolcuların ve çalışanların ihtiyaçlarına yönelik olarak, bilet satış ofisleri, emanet ve kayıp eşya bölümleri, lostra, berber, hediyelik eşya dükkanları,zabıta ve polis noktaları gibi hizmet birimleri modernize edilecek. Mevcut kafe alanı kaldırılarak, yerine lokanta ve kafe entegrasyonu sağlanacak ve 45 m²’lik yeni bir teras alanı oluşturulacak. Ayrıca, bekleme salonu genişletilerek yolculara daha ferah bir alan sunulacak.
Dış Cephe ve Yapısal Yenilikler
Terminalin dış cephesi kompozit kaplama ile yenilenerek modern bir görünüm kazandırılacak. Dış kolonlar da aynı malzeme ile kaplanacak. Çatı makaslarının altı, kuşların girmesini engelleyen mesh tavanlarla kapatılarak hijyen ve güvenlik artırılacak.
Peyzaj Düzenlemeleri
Terminal çevresinde estetik peyzaj düzenlemeleri yapılarak, yolcuların bekleme süreçlerinde rahat edebileceği açık ve dinlenme alanları oluşturulacak.
Bodrum Kat ve Teknik Altyapı
Bodrum katta otopark alanı ve teknik hacimler optimize edilerek, terminalin operasyonel süreçlerinin verimli işlemesi için gereken altyapı sağlanacak.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, projeyle ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Karabük’ün ulaşım altyapısını güçlendirmek adına önemli bir adım atıyoruz. Otobüs terminalimizde gerçekleştireceğimiz bu kapsamlı yenileme çalışmalarıyla, hemşehrilerimize daha konforlu ve modern bir hizmet sunmayı hedefliyoruz. Terminalimizin iç ve dış mekanlarında yapacağımız düzenlemelerle, estetik ve fonksiyonelliği bir araya getirerek, Karabük’e yakışır bir tesis oluşturacağız.”
Karabük Otobüs Terminali Tadilat Projesi, şehrin ulaşım ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde modern, fonksiyonel ve estetik bir yapı oluşturmayı hedefliyor.
Karabük İl Özel İdaresi, köylerde çevre temizliği ve halk sağlığının korunması amacıyla evsel katı atık toplama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
İl Özel İdaresi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, 9 araç ve 19 kişilik ekip ile Karabük genelindeki 253 köye düzenli olarak hizmet veriliyor.
Yetkililer, köylerde oluşan evsel atıkların belirlenen program dahilinde toplandığını belirterek, çevre kirliliğinin önlenmesi ve vatandaşların daha sağlıklı bir yaşam sürmesi için çalışmaların büyük bir özveriyle devam ettiğini ifade etti.
Karabük İl Özel İdaresi tarafından yapılan açıklamada, temiz çevrenin gelecek nesillere bırakılacak en değerli miraslardan biri olduğuna dikkat çekilerek, “Temiz Köyler, Güçlü Gelecek” anlayışıyla hizmetlerin kesintisiz sürdürüldüğü vurgulandı.
Köylerin daha temiz ve yaşanabilir hale gelmesi için yürütülen atık toplama faaliyetlerinin yıl boyunca devam edeceği bildirildi.
Orhan Gürbüz
•Başkanım terminal çalışması için teşekkürler