Reklam
Reklam

Karabük Protokolü, trafik güvenliği için direksiyona geçti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Kasım, 2021 12:45 tarihinde yayınlandı
0

Karabük  protokol üyeleri direksiyon başına geçti, “Bir hareketine bakar hayat” diyerek, emniyet kemerinin önemine dikkat çekti.

İçişleri Bakanlığınca başlatılan “Bir hareketine bakar hayat” kampanyası kapsamında Karabük protokolü hazırlanan video kliplerle emniyet kemeri kullanımının önemini vurguladılar.

Kampanya kapsamında çekilen videoda direksiyon başında görülen Karabük Protokol üyeleri, “Trafikte emniyet kemeri, yaralanmalı kazalarda riski yüzde 60 azaltıyor. Güvenli trafik bir hareketine bakar.” ifadelerini kullandı.

Karabük Valisi Fuat Gürel, İl Jandarma Komutanı Garip Gümüş, İl Emniyet Müdürü Sırrı Tuğ, Karabük Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Mescier, İl Sağlık Müdürü Ahmet Sarı ve İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş ve diğer protokol üyelerinden bazıları da, kampanya kapsamında çekilen videoyu “BiHareketineBakarHayat” etiketiyle sosyal medya hesaplarından paylaştı.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin