Reklam
Reklam

Karabük Çiçek Açtı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Mayıs, 2014 14:59 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi tarafından caddelere, parklara, yeşil alanlara ve yol kenarlarına dikilen çiçeklerin açmasıyla kent rengarenk oldu.

Karabük Belediyesinin  kış aylarından bu yana caddelere, refüjlere, parklara ve yol kenarlarına diktiği çiçekler, baharla birlikte renk cümbüşü yarattı. Kentin ana güzergahlarına dikilen çiçekler güzel bir görüntü oluşturdu. Mor ve sarı menekşe, kırmızı, sarı ve beyaz güller, karanfiller ile oluşturulan geometrik şekiller görsel şölen yarattı.

Halkın güzel tepkiler verdiği bu çalışmaların devam edeceğini söyleyen Belediye  Başkanı Rafet Vergili; “Daha çalışmalarımızın başındayız. İlimize giren her vatandaş ve misafirler güllerle karşılaşacak” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin