Reklam
Reklam

Jandarmanın yaralı bulduğu 2 kızıl şahin tedavi edildi

jandarmanin yarali buldugu 2 kizil sahin tedavi edildi kT9LrWt7
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
31 Aralık, 2024 16:30 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’ün Safranbolu ilçesinde jandarma tarafından yaralı bulunan 2 kızıl şahin tedavi edilerek tabiata salındı.

İl Jandarma Komutanlığı Etraf, Tabiat ve Hayvanları Müdafaa Timi tarafından Safranbolu ilçesinde yürütülen faaliyet esnasında 2 yaralı kızıl şahin bulundu. Jandarma takımları tarafından muhafıza altına alınan kızıl şahinler, bakım ve tedavilerinin yapılması maksadıyla Karabük Tabiat Muhafaza ve Ulusal Parklar Şube Müdürlüğüne teslim edildi. Tedavileri tamamlanan kızıl şahinler, tabiata salındı.

Karabük Vilayet Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamada, emniyet ve asayiş hizmetleri ile birlikte etraf, tabiat ve hayvanları müdafaa faaliyetlerine aralıksız olarak devam edileceği bildirildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin