Reklam
Reklam

Jandarma Teşkilatı 183 Yaşında

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
14 Haziran, 2022 13:50 tarihinde yayınlandı
0

Huzur ve Güveninin Bekçisi Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunun 183. yıldönümü dolayısıyla Karabük’te çelenk sunma töreni düzenlendi.

Kent Meydanında düzenlenen törene;  İl Jandarma Komutanı Kd. Albay Garip Gümüş, İl Emniyet Müdürü Sırrı Tuğ ve askeri personel katıldı.
Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından İl Jandarma Komutanı Kd. Albay Garip Gümüş ve askeri personel 183. kuruluş yıldönümü münasebetiyle Atatürk köşesine çelenk sunumu gerçekleştirdi. (Halil Kızılyer)

Bizi sosyal medyadan takip edin