Reklam
Reklam

İsmail Yüksek, Bursaspor’dan alacağı 100 bin TL’yi bağışladı

533 jpg
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
10 Haziran, 2024 14:24 tarihinde yayınlandı
0

Bursaspor altyapısından yetişen Milli futbolcu İsmail Yüksel, yeşil-beyazlı kulüpten alacağı 100 bin TL’yi bağışladı. Bursaspor Kulübü, İsmail Yüksek’e teşekkür etti.

Bursaspor Kulübü’nden yapılan açıklama şu şekilde:

“Altyapımızdan yetişen milli futbolcu İsmail Yüksek, 100 bin TL’lik alacağını kulübümüze bağışlamıştır. Kendisine teşekkür eder, Avrupa Şampiyonası’nda başarılar dileriz.”

Bizi sosyal medyadan takip edin