Reklam
Reklam

Hull City, deplasmanda galip geldi

Yusuf Korkmaz tarafından
26 Ekim, 2023 10:42 tarihinde yayınlandı
0

Hull City, Championship’in 13’üncü haftasında Birmingham ile karşılaştı. Mücadele Hull City’nin 2-0’lık galibiyetiyle sona erdi. Hull City’nin göllerini 12’nci dakikada Liam Delap ve 74’üncü dakikada Jaden Philogene kaydetti.

Bu galibiyetle birlikte Hull City puanını 20’ye yükseltirken Birmingham 18 puanda kaldı.

(Yusuf Korkmaz)

Bizi sosyal medyadan takip edin